All About Arasen

Bokstavskatten

Film och Serier Permalink0

När jag var liten hade jag en favoritbok som jag tvingade mamma läsa många gånger. 

När Alvin var liten trodde jag boken var förlorad. Jag hittade den inte någonstans och jag ville så gärna läsa den för Alvin. Jag hittade den tillslut, men han hade redan lärt sig alfabetet vid det laget. Jag skulle egentligen vilja läsa den för Nessa också, men tyvärr saknar den en sida så det går inte. 

Jag har försökt få tag på den på massor av olika ställen. 

Jag har kollat om den finns att köpa någonstans, men den finns inte längre att få tag på. Jag har frågat efter den på flera köp och sälj sidor. Jag har kollat på olika loppisar. Den finns ingenstans. Jag tycker det är oerhört tråkigt. Jag älskade verkligen den boken. Det syns nog ganska väl på den också. En sida saknas som sagt och flera ligger löst inne i boken. 

Till top