All About Arasen

Ljusparty

Shopaholic Permalink1
Idag hade jag ljusparty. Tyvärr avbokade några och några svarade inte alls, så det kom bara två personer. Vanligtvis hade jag tyckt att det var lite tråkigt, men jag tyckte att det var ganska skönt idag faktiskt. Det var dessutom två personer jag tycker väldigt mycket om. Det blev en ganska skön stämning och inte alls sådär stimmigt som jag kan tycka att det blir när det är flera personer.

För en gångs skull beställde jag inte massor. Det blev faktiskt bara ljus denna gången också. Vanligtvis köper jag hellre ljuslyktor och sånt, men med tanke på att min dotter älskar att pilla på allt som hon når har jag inte mycket plats att ställa grejer på just nu. 

Först hade jag jättesvårt att besluta mig för vad jag skulle köpa osv. Efter en hel del bläddrande i katalogen och funderade kom jag fram till att valet faktiskt var ganska enkelt ändå. Jag är förvånad att jag ens behövde fundera. Det var ju klart att jag skulle ha mina favoriter. Glolite. Vanligtvis gillar jag att köpa dom i färg, men det finns inte kvar längre tyvärr. Det är ju tur att vitt är fint i alla fall..

 
#1 - - Lilith - Livet efter Borderline :

Åååh jag älskar Glolite! 💖

Till top