All About Arasen

Pinsamma frågor

Musik och annat kul Permalink0

HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10 ST? Ja, det har jag.. Jag bryr mig inte om ifall någon tycker att jag har legat med för många eller inte. Det är mitt liv - inte deras.

TAGIT SMÄRTSTILLANDE? Vid operation och förlossning.

BRUTIT ETT BEN? Nej, tack och lov

HAFT SEX UTOMHUS? Ja, hela två gånger. Jag gör nog inte om det igen

BITIT NÅGON I TÅN? Jag har aldrig och kommer aldrig göra något sånt. Skulle nog kräkas lite efteråt med tanke på vad jag tycker om fötter och tår.

GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON? Jag vet att jag försökte när jag var yngre, men jag minns inte om jag lyckades någon gång. Jag var inte så bra på det.

ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT? Ja, jag grät när jag såg mina barn när dom kommit till världen

ÄTIT PAPPER? Ja, haha.. En gång vad jag kommer ihåg, men det var bara en liten pappersbit.

KYSST EN 30-ÅRING? Ja, men det har jag nog gjort. Tror jag. 

HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER? Ja, det har jag. 

TATUERAT DIG? Ja, det har jag gjort

PIERCAT DIG? En gång i naveln, men den ville aldrig läka så jag slutade använda där och då växte det ihop superfort. Har hål i öronen om det räknas?

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN? Ja, när jag har varit arg ibland har jag bitit mig själv i handen för att kontrollera min ilska och inte göra nåt annat dumt.

PUSSAT EN GRODA? Nej, jag skulle nog inte ens vilja ta i en faktiskt. Jag vill ändå inte ha en prins. Jag vill ha min kärlek.

HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? Ja, mina vänner på krogen osv när jag var yngre.

HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ? Ja, det har jag gjort. Kan inte påstå att jag är stolt över det idag, men då tyckte jag att det var ganska roligt.

SVIKIT EN VÄN? Ja, jag var arg på en vän och gjorde något väldigt dumt mot henne. Hon har fortfarande inte förlåtit mig.

TESTAT DROGER? Ja, men inte mycket. Och ingenting hände när jag provade heller.

TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN? Det var morfin i medecinen jag fick efter operationen jag gjorde, men annars har jag inte tagit nåt.

ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL? Ja

VARIT OTROGEN? Tyvärr ja. Det är något jag skäms otroligt mycket för, men jag var "ung & dum"

SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR? Jag slog min lillebror en gång när vi bråkade. Jag tror inte han minns något, men jag mår fortfarande dåligt över det.

HAFT MAGINFLUENSA? Ja, men det är väldigt längesen nu.

LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM? Ja, det har jag. Jag gillar hans låtar. Vissa lite mer, andra lite mindre.

GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG? Det tror jag inte? 

ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G? Nej, jag har jättedålig humor och kan verkligen inte skämta.

KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN? Nej, varför skulle någon göra det?

HITTAT PENGAR? OCH VAD GJORDE DU MED DOM? Jag tror faktiskt aldrig jag har hittat pengar. Jag önskar ofta att jag hade det dock.

BLIVIT OMSKUREN? Nej, jag vet inte om det heter samma för tjejer och killar. Oavsett tycker jag att hela grejen är hemsk och borde förbjudas överallt!

TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET? Ja, jag var på dejt med en kille som jag lärt känna på nätet innan jag blev gravid med Nessa

VAD TÄNDER DU PÅ? Romantik.. Tror jag

HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DATEN? Jag kan gå hela vägen. Varför vänta ett par dejter och börja få känslor och sen upptäcka att sängbiten inte funkar alls?

HUR SKUM ÄR DU? Ganska mycket skulle jag tro..

VAD TYCKER DU OM SJÄLSFRÄNDER? Jag trodde på det förut, men nu vet jag inte längre..

ÄR DET RÄTT ATT FLIRTA NÄR MAN HAR POJK-/FLICKVÄN? Absolut inte. Dock kan ibland artighet misstas för flirt. Var trevlig, men flirta inte!

NÄR GRÄT DU SIST? Några dagar sedan, men jag minns inte vilken. Jag brukar bryta ihop och gråta när det blir för mycket stress..

SILVER ELLER GULD? Silver. Alltid!

DIAMANTER ELLER PÄRLOR? Diamanter, fast jag är inte så förtjust i någon av dom om jag ska vara ärlig..

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång. Så vackert

VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU VET? Jag är en stor sucker för "filmromantik", stora romantiska gester, blommor, romantiska överraskningar, utflykter.. Såna grejer..

VAD ÄR DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Ögon och händer. Konstigt nog.

VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT? Lyssna på vad du själv känner, låt inte andra bestämma åt dig

 
Till top