All About Arasen

TMI tag

Musik och annat kul Permalink0

1: Vad har du på dig? min älskade morgonrock
2: Någonsin varit kär? Ja, så klart
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Ja, jag tycker alltid att det har varit jobbigt oavsett. Ett har dock varit mycket värre än alla andra
4: Hur lång är du? 169,5. Ja, den där halvan är viktig
5: Hur mycket väger du? Jag har faktiskt ingen aning. Jag äger ingen våg.
6: Några tatueringar? En del.... Haha.. Jag planerar fler, men det är ju så himla dyrt.
7: Några piercingar? Nej, jag är inte så förtjust i det. Jag har hål i öronen, men använder nästan aldrig örhängen.
8: OTP? Åh, jag har många.. Kanske Hanna och Caleb från PLL eller Bo och Dyson från Lost girl. 
9: Favoritprogram? Just nu måste jag nog säga Pointless faktiskt. Om man inte räknar med serier, men då borde det stått serier istället.
10: Favoritband? Har nog faktiskt inget favoritband sådär. 
11: Någonting du saknar? Mina vänner
12: Favoritlåt? Alldeles för många. Jättesvårt att välja. 
13: Hur gammal är du? 28.. 2 år till 30. Det är hemskt! När blev jag såhär gammal?
14: Stjärntecken? Vattuman
15: Någonting du letar efter hos en partner? Ärlighet, humor och att jag ska kunna känna en trygghet nog att kunna vara mig själv.
16: Favoritmotto? Allt händer av en anledning
17: Favoritskådespelare? Ska man bara ha en? Jag tycker att Reese Witherspoon är väldigt bra, bland annat. Jag gillar massor av skådisar väldigt mycket.
18: Favoritfärg? Blått, grönt, rosa, lila.. Varför ha en när man kan ha fler?
19: Hög eller låg musik? När jag är ensam så ska det vara hög musik, men då måste jag ha hörlurar. Annars föredrar jag låg musik faktiskt.
20: Vart går du om du är ledsen? Antingen ut på balkongen så jag kan röka. Annars stänger jag gärna in mig på toaletten.
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? Allt från fem minuter till en halvtimme. Beroende på hur mycket tid/ork/lust jag har och hur tovigt mitt hår är.
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Mindre än fem minuter. Om jag sminkar mig så kanske en kvart eller tjugo minuter.
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Nej, tack och lov. Sånt skrämmer mig
24: Turn on? Romantik tror jag, jag har inte riktigt tänkt på det förut.
25: Turn off? Långa naglar
26: Anledningen till att du började blogga? Jag har alltid gillat att skriva. Det verkade kul och sen fastnade jag.
27: Rädslor? Mörkt vatten, mörker
28: Senaste saken som fick dig att gråta? Ensamheten.. Nu för tiden är den oftast orsaken.
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Idag, men jag säger att jag älskar någon varje dag. Antingen till Alvin, Nessa, min kärlek eller mamma. 
30: Meningen bakom ditt blogg-namn? Arasen. Aras är Sara baklänges. Sen la jag bara till en på slutet för att det skulle låta bättre.
31: Senaste boken du läste? Den senaste jag läste färdigt minns jag inte ens vad den heter. 
32: Boken som du förtillfället läser? Min booky wook, Mitt liv som porrstjärna
33: Senaste programmet du såg? Pointless
34: Senaste personen du pratade med? Min kärlek
35: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Vi är släkt
36: Favoritmat? Fläskfilé
37: Plats du vill besöka? Djurön i Norrköping
38: Senaste platsen du besökte? Affären
39: Är du kär? Ja, oerhört mycket
40: Senaste gången du blev förolämpad? Igår
41: Favoritsmak på godis? Jag vet inte. Jag gillar lite olika.
42: Vilka instrument spelar du? Inget alls. Jag försökte mig på fiol ett tag, men det gick inte så bra så jag slutade.
43: Favoritsmycke? Jag vet inte. Jag har många jag tycker om, men det är svårt att säga någon favorit.
44: Senaste sporten du spelade? Sport? Jag? Nej.. Räknas det som att spela fotboll om jag sparkade iväg en boll åt alvin när han och Johan spelade för typ två eller tre år sedan?
45: Senaste låten du lyssnade på? Någon på VH1. Minns inte vad den hette.
46: Favorit raggningsreplik? "Honom får jag inte prata med, han har tjej, vill du bli min dejt ikväll?"
47: Har du använt den någon gång? Japp och den funkade väldigt bra om jag får säga så själv.
48: Senaste gången du var med någon? Min kärlek är här nu

 

 

Till top