All About Arasen

Förvirrad är bara förnamnet

Det som kallas vardagen, Tankar och sånt Permalink0
Just  nu går min hjärna på högvarv. Och jag vet inte ens varför för jag kan inte sortera ut tankarna. Jag vet inte om det är för att det har hänt så mycket de senaste dagarna eller för att det är den tiden på månaden eller vad det är.. Det kanske egentligen inte ens är bara de senaste dagarn förresten. Snarare det senaste året. 

Jag försöker visa upp en stark fasad omkring mig. Mest för att faktiskt orka själv tror jag. Tyvärr är det ju på kvällarna när jag är ensam eller ensam vaken som det kommer. Det känns som jag verkligen skulle behöva ett break. Ett riktigt break och inte bara vara barnledig nån natt.. Utan typ åka iväg och lämna stan. Ladda batterierna. Men det är väl och förblir en dröm. I alla fall på ett tag. 

Jag vet inte ens vad jag vill med det här inlägget. Jag känner mig förvirrad. Jag borde kanske försöka ta och sova lite grann.. Lite sömn gör ju inte direkt att känsligheten försvinner. Tvärtom ökas det ju istället. God natt på er där ute. 
Till top