All About Arasen

Han är inte där

Det som kallas vardagen, Spel, Tankar och sånt Permalink0
Usch vad jag inte alls har mått bra idag. Direkt när jag vaknade så hämtades han. Känslorna har pendlat till och från hela dagen. Det har varit så tomt även fast Nessa har haft full fart. Jag har glömt flera gånger att det inte gör något om toalettdörren är stängd. Jag har kollat innan jag stängt balkongdörren så att han inte blir utelåst på balkongen. Jag har försäkrat mig om att han inte är i Nessas rum när hon ska sova. Men han är inte där. Han är inte någonstans i min längenhet. 

Jag har försökt hålla mig sysselsatt, men det har inte gått så bra. så jag bad Robin komma förbi efter jobbet. Han stannade ett litet tag och det var sjukt skönt att inte vara ensam, Jag fick dock vara ensam (med Ness) tills min kärlek kom hem. Jag ville återigen hålla mig sysselsatt så när Nessa somnat satte vi oss på balkongen och spelade Skipbo. Sen kom Robin och hans kompis förbi en liten stund och spelade med oss också. Jag vann alla gånger. Det var trevligt med sällskap och skönt att få tänka på annat en liten stund.

Nu är det sovdags. Jag är sjukt trött och imorgon ska Alvin ha sin fotbollsgrej. Jag hade tänkt gå dit en liten stund i alla fall.. Det verkar vara lite problem med att lägga ut bild för tillfället, så ni får klara er utan det idag. Godnatt ♥

Till top