All About Arasen

Riktigt behövligt

Det som kallas vardagen Permalink0
ÅHHH! Vad roligt jag hade igår kväll! Pappa och hans fru frågade om Ness fick komma dit och vara där tills på måndag fm. Och det fick hon. Hon skulle bara få träffa sin pappa först.Och de senaste gångerna jag har varit barnledig har jag bara varit hemma och typ städat, rensat osv. Någon gång har jag bara tagit det lungt också. 

Därför bestäämde jag mig igår för att göra nåt roligt. Så jag ringde Robin och nästan bestämade att vi skulle ses (jag frågade faktiskt, men jag hade inte accepterat ett nej). Vid sju vandrade jag hem till honom för att spela monopol med honom, hans kusin och kompis. Jag förlorade sjukt stort. Det gick dåligt från början då jag inte ens hamnade på en gata. Jag hamnade bara på chans och allmänning hela tiden. Det var roligt ändå.

Jag drack lite cider och Robins kompis blandade ihop någon drink åt mig. Vi hade jättetrevligt och sen kom min kärlek förbi. Det var verkligen sjukt roligt. Jag kände att jag var trött, men jag ville verkligen inte sluta ha roligt så jag ignorerade tröttheten. Strax efter tolv bestämde vi oss för att vandra ner på stan och sätta oss på pitchers. Vi hade faktiskt riktigt roligt där också.

När kvällen var över handlade min kärlek mat på subway och sedan fick jag min lillebror att köra hem oss.. Jag kom i säng efter tre!!!! Och klev upp tjugo över tolv! När hände det sist? Helt underbart i alla fall. Det känns verkligen som balsam för själen. Jag behövde verkligen en sån här kväll.. 

 
Till top