All About Arasen

Trött på alla sätt som går att vara trött på

Borderline/DBT, Tankar och sånt Permalink0
Jag är trött.. Och nu menar jag inte sovatrött även om jag är det också. Jag är trött på alla sätt som går just nu. Min hjärna är trött, min kropp är trött, jag är trött. Mina dagar pendlar så sjukt mycket just nu. Antingen har det varit en jättebra dag eller så har det varit en skitkass dag. Det finns undantag i dagarna, men inget mitt i mellan. Jag har inte längre dagar som är hyfsade eller okej. Eller det kanske jag har, bara att jag inte tänker på det. Jag vet inte.

Idag har varit en riktig skitdag. Jättekass har den varit verkligen. Det känns som den nästan inte kunnat vara värre, men värre kan det alltid bli. Hur kasst det än verkar. Egentligen har det väl inte hänt speciellt mycket alls. Det kanske är för att jag redan är så slut som det blir värre med såna här dagar. Egentligen det enda negativa idag är att Ness har varit lite smågrinig och Alvin och jag har tjafsat en del. På grund av det lilla känns det som om jag gått in i väggen flera gånger om.

Det var dock ett undantag som var riktigt bra idag. Lilith och hennes kille kom förbi och det var väldigt trevligt. Det blev av helt spontant och jag uppskattade verkligen att dom kom. Det var kul att träffa hennes kille också för det hade jag inte gjort än. 

Nu är det dags för mig att masa mig till sängen innan jag somnar sittandes i soffan. Jag har precis sett en film för att försöka muntra upp mig själv. Det gick väl till viss del, men jag är väl inte världens gladaste ändå just nu.

 
Till top