All About Arasen

Hemleverans

Det som kallas vardagen, Shopaholic Permalink0
Blir en tidig bloggning idag. Med tanke på hur min prinsessa sovit de senaste två nätterna passar jag på nu när hon faktiskt soverr. Med andra ord hjälpte det inte alls att inte skriva att jag hoppades på sömn.. Jag fick sova lite grann, men jag fick även gå upp flera gånger varje timme inatt.. Hon sov så oroligt. Somnade i min famn och vaknade varenda gång jag skulle lägga ner henne igen.. Typ så.. Jag såg så fram emot att lämna henne på dagis idag. 
 
Jag ska sluta önska  saker helt och hållet. Såklart blev det inget dagis för henne idag.. För hon hade feber. Febern försvann efter några timmar.. Hon har varit lite gnällig idag och inte sovit så mycket på dagen så jag hoppas på en bättre natt.. Men jag har ju en känsla av att jag inte kommer få sova så överdrivet mycket inatt heller. Det är väl lika bra att ställa in sig på det.

En rolig grej som hände idag dock är att jag fick hem ett paket! Hemlevererat till dörren till och med. En symaskin. Och jag som inte ens kan sy haha.. Jag vill ju lära mig. Och det är därför jag beställde en symaskin. Jag har lite smågrejer jag vill börja med.. Fast det har jag inte riktigt tid med just nu. Jag har lite annat jag måste fixa först.. 

 
Till top