All About Arasen

Ekorrhjulet

Tankar och sånt Permalink0
Jag har stört mig ett tag på att vissa bekanta befinner sig i ett ekorrhjul. Det är ingen jag pratar med sådär, men vi är väl typ vänner eller något.. Vi har aldrig varit direkt bra vänner, så det är inte något jag kan prata med dom om heller.

Jag blir bara frustrerad när jag ser att människor gör samma misstag om och om igen. Det kan vara för att jag själv har gjort det tidigare i mitt liv. Jag har lärt mig av mina misstag. Och att göra samma sak om och om igen när det inte funkar är ju bara dumt? 

Jag blir nästan frustrerad och uttråkad på samma gång. Vad gör dom med sitt liv liksom? Jag vet inte varför jag stör mig så mycket på det här! Men det gör jag i alla fall.. Det är inte små grejer heller. Det är stora beslut som ska göras och det är alltid samma sak. Ungefär 1-2 gånger om året så upprepas allt.. Nåja, slutklagat för det här inlägget..

 
Till top