All About Arasen

...

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag känns det inte som att jag har något att blogga om. Jag har haft en sjukt tråkig dag och det känns inte som att det har hänt någonting alls.. Alvin har klippt sig.. Han blev superfin, men jag fick inte ta någon bild.. Det är väl ungefär det mest intressanta som har hänt idag..

Nessa är på väg att bli förkyld tror jag.. Hon har varit mer grinig än vanligt och verkar inte lika pigg så hon får vara hemma imorgon. Hon har inte sovit middag på tre dagar.. Imorgon ska jag även träffa min nya läkare.. Jag hoppas verkligen att hon är bättre än den gamla.. Jag bytte ju ändå läkare av en anledning... Lite nervös är jag ändå..
 
Alltså jag har verkligen inget mer att skriva idag.. Så tråkigt.. Jag har ingen direkt inspiration idag heller eftersom typ ingenting har hänt.. Snart blir det sova för jag är sjukt trött.. Känns verkligen att det har varit mycket sena nätter och ingen vila under dagarna..
Till top