All About Arasen

Smörgåstårta och rederiet

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag blev vi barnlediga.. Min plan var att städa.. Jag har plockat upp två leksaker från golvet och sen insåg jag att jag orkar inte alls. Men det är okej. Jag hoppas jag orkar imorgon. Den här förkylningen är ganska lustig.. Jag känner mig inte lika sjuk som jag brukar när jag är förkyld (bortsett från när jag ska sova och knappt kan andas när jag ligger ner), men orken är precis på samma nivå som när jag är jätteförkyld..  Jag hoppas det släpper snart.. Jag har varken tid, lust eller ork med att vara sjuk..
 
Till middag fick jag en riktigt god överraskning. Smörgåstårta! Och den var så sjukt god! Jag har redan beställt det till min födelsedag.. Det är ju faktiskt bara ett par månader bort.. Jag åt helt klart mer än jag orkade.. Man måste ju passa på liksom.. Det finns även en liten bit kvar som jag kan äta imorgon till frukost/lunch..

Kvällen har bestått av Criminal Minds och Rederiet. Jag ville se det senaste avsnittet av Criminal Minds som kommit ut, men jag ville samtidigt vänta för att kolla tillsammans med min kärlek. Efteråt kände jag att det var superlängesen jag kollade på rederiet. Så jag gick in på öppet arkiv för att kolla, men det fanns inte kvar där.. Jag blev jätteledsen, men sen upptäckte jag att det bara förflyttats till svtplay. Då blev jag lite gladare. Så det sitter jag och tittar på nu. Till det moffar jag godis! Jag har varit sugen på det i flera dagar...
 
 
Till top