All About Arasen

Systerdags

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har vi haft en riktigt bra dag. Först var jag och Alvin hos min farmor (nessa sov hos mamma inatt så hon var inte med). Vi blev bjudna  på lunch (så himmelskt gott! funderade ett ögonblick på att flytta in hos farmor så att jag får den maten varje dag, det hade dock inte gått då vi alla inte fått plats i hennes lägehet) och sen tittade hon lite i katalogen som Alvin säljer jultidningar för..

Alvin och jag tog en promenad både dit och hem. Han spelade lite pokemon och vi pratade om allt och lite till.. Riktigt mysigt faktiskt.. Älskar dom där stunderna med min prins.. Jag älskar att ha två barn, men när vi får såna här egna stunder känns det nästan lite som det gjorde innan Nessa föddes. Han och jag mot världen!

När vi kom hem försökte jag vila lite, men det gick inte så bra. Jag visste att mamma skulle komma med Ness när som helst så jag vågade inte somna. Lagom när mamma kom så skulle alvin iväg och träffa sin kontaktperson. Någon fotbollsmatch eller vad det var. Nessa sov i vagnen, så jag tänkte passa på att vila lite då istället. Men det gick verkligen inte. Jag bara vred och vände mig. Trots att jag var jättetrött.

Min syster ringde och frågade om hon spontant kunde komma förbi. Vi pratade, kollade på Vaiana/Moana och sedan kollade vi lite på vänner.. Supermysigt! Jag älskar att ha min lillasyster här. Hon stannade länge idag dessutom! Supermys! 

Den här hör jag ibland på disney jr och jag tänker alltid på min lillasyster då ♥
Till top