All About Arasen

Ovanor

Tankar och sånt Permalink1
Ibland måste man vara lite ärlig med sig själv. Och vad är inte ett bättre sätt än att skriva ut det öppet? Då kan man inte dölja något. Så här är tre ovanor som jag har...

Istället för att ställa disk direkt i diskhon eller i diskmaskinen så ställer jag det på köksbordet. Jag har verkligen ingen ursäkt för det. Det är ren och skär lathet. Jag tänker hela tiden att jag ska bli bättre på det.. Men det är tydligen långt mellan tanke och handling. En vacker dag kanske köksbordet inte är lika lockande att ställa all disk på.

Jag lever mig in i filmer och serier jättemycket. Jag blir upprörd på riktigt om det är någon dum figur som stör mig. Jag blir genuint glad och kanske tillochmed fäller en liten tår om det går bra för någon jag tycker om.. Jag brukar sitta och prata högt både om och till karaktärerna. Min kärlek har slutat lyssna på mig och svarar knappt längre haha.. Jag gör samma sak när jag är själv.

Jag lämnar blöta handdukar efter mig. När jag har duschat/badat så brukar jag gå runt i handduken ett tag. Istället för att vara duktig och hänga upp dom så lägger jag dom bara på golvet.. Det kan ha hänt någon gång att jag lämnat i soffan eller i sängen. Min kärlek är inte jättenöjd över detta kan jag säga.. Speciellt inte när jag råkat lägga en blöt handduk på hans del av sängen..

Vad har ni för ovanor?
 
en av mina ovanor
#1 - - Lars:

Åh vad jag gillade ditt inlägg.
Disken står i diskhon hela dagen. Den kommer iallafall av bordet. Och du serier. Nån person eller det som händer i en serie kan påverka mig en hel dag eller mer. Wird
Min vän ha en god Lördag med Goa serier och Idolfritt

Svar: Har haft en riktigt bra lördag idag :) hoppas du haft det samma :D
aboutarasen.blogg.se

Till top