All About Arasen

En dröm i uppfyllelse

Musik och annat kul Permalink0
I fredags var jag och min kärlek i Stockholm. Vi hade biljetter till Thomas Järvhedens show Bra Mkt Sämre... Jag har längtat så otroligt mycket!! Och i fredags var det äntligen dags..
 
Vi började med att ta tåget till Stockholm. Vi strosade runt lite i gamla stan och letade efter någonstans att äta. Tillslut hittade vi ett supermysigt ställe. Maten var dock sådär. Det var ätbart, men det hade nog varit godare om jag gjort det själv...
 
Vi tog färjan över till gröna lund. Showen var på Gröna Lundsteatern.. Vi var där i hyfsad tid så vi fick bra platser. Jag kunde knappt tro att jag satt där. I tio år har jag velat se honom live!
 
Showen var helt sjukt rolig! Jag skrattade så jag grät och fick ont i magen. Efter showen tänkte vi gå direkt, men sen såg jag att Thomas Järvheden stod där och folk tog kort med honom. Jag blev helt starstrucked och visste att jag bara måste ha ett kort på honom! Jag gick fram och jag fick mitt kort! Jag försökte verkligen att se normal ut på kortet, men jag var så överlycklig att jag inte kunde hålla känslorna i schack!
 
Vi tog sista tåget hem. Det gick halv tolv och jag var sååå trött när jag kom hem. Jag somnade direkt! Att min dröm gick i uppfyllelse var helt amazing! Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det har hänt!
 
 
 
Till top