All About Arasen

En oväntad fredagskväll

IBS Permalink0
Usch och fy, min IBS bestämde sig för att göra sig påmind igår, Jag fick såna fruktansvärda magkramper att jag knappt kunde stå upp.. Försökte gå på toaletten, men det hjälpte ingenting. Kände mig så svag och samtidigt tung i kroppen, så jag la mig tidigt på soffan. Och somnade ganska fort. Så kan det gå.. 
 
Ness väckte mig runt ett någon gång inatt, men hon somnade om innan jag hann gå upp och ta henne. Jag mådde fortfarande dåligt när jag blev väckt av henne inatt, så jag somnade om ganska fort efter att hon gjort det. Nu på morgonen så känner jag mig faktiskt lite bättre.. Jag har docl fortfarande ont i magen. Men nu vågar jag i alla fall stå upp och röra mig utan att det känns som att benen ska ge vika. 
 
Så himla obehagligt att må sådär. Jag är glad att det är bättre nu. Jag hade inte tänkt lägga mig så tidigt igår. Men det vände efter att jag tog en dusch. Det var när jag kom ut från duschen som jag började må dåligt.. Trodde det skulle gå över fort, men det gjorde det ju inte. 
 
Nu hoppas jag att jag får lägga mig en stund till. Jag är lite småtrött, men allt beror på Nessa.. Jag har en känsla av att hon kommer vakna snart..Anledningen till att jag ens är uppe nu är för att Alvin ska iväg på äventyr idag och han ska strax gå..
 
 
Till top