All About Arasen

Feberfri dag

Det som kallas vardagen Permalink0
Nessas feber var borta imorse! Hon har varit feberfri hela dagen. Så YAY hon kan gå till dagis imorgon igen. Med tanke på att hon är ledig hela nästa vecka så känns det skönt att hon kan gå resten av veckan. 
 
Den här dagen har varit hyfsat lugn. Jag hade ett möte klockan 11 som jag kände att jag inte kunde ställa in. Nessa fick följa med och det gick jättebra. Inget gnäll alls. Hon sov en stund när vi kom hem och sen har hon bara lekt tills läggdags. Alvin har varit hos en kompis. Han blev lite övertrött vid läggdags och började flamsa massor, men han somnade ändå i hyfsat skaplig tid.
 
Nessa vaknade runt halv tolv nån gång. Gissar på magknip för hon skrek, grät och pruttade. Hon har precis somnat.. Jag är svintrött så jag ska följa hennes exempel och sova hade jag tänkt. Håller tummarna för att hon sover resten av natten nu.
 
Roligare dag än så här har det inte varit.. Men såna "tråkdagar" behövs väl också antar jag.. Imorgon händer det lite grann.. Jag ska först träffa boendestöd på morgonen och sen på eftermiddagen ska jag till min läkare. Igen. Jag kommer att vara på möte när barnen slutar, så mamma får hämta. Men det går nog bra. Tror jag..
 
 
Till top