All About Arasen

Opassande

Made by me Permalink0
Mitt internet strulade massor igår så jag kunde inte blogga. Vi hade i alla fall en bra dag hos mamma igår om man bortser från att trotskungen och gnälldrottningen var i farten. Men det gick ändå. Vi åt god mat och umgicks och sånt där man brukar göra. 
 
Idag har varit en dag i lugnets tecken.. Vi har inte gjort så mycket. Jag har pysslat lite på kvällen och det var såååå kul! Målade bland annat en tavla till mig själv. Den passar inte alls in i något rum här och det ser kanske ut som ett barn som har målat den, men återigen målade jag det som föll mig in.. Den här gången blev det inget kaos däremot. Man kan faktiskt se vad den föreställer. Jag kände för att måla liemannen.. Av någon anledning. Jag vet inte varför. Men nu vet jag inte vart jag ska ha den istället.. Eftersom den inte passar in någonstans.. 
 
Nåja.. Jag ska väl se om jag får lägga mig eller inte. Nessa har låtit lite under tiden som jag skrivit detta blogginlägg.. Det låter som att hon är på väg att vakna.. Det skulle ju inte förvåna mig eftersom hon har vaknat nästan varenda kväll/natt denna vecka. Klockan är sent och jag borde ha lagt mig för längesen. Jag är trött och jag hade nog redan sovit nu om jag inte tappat bort tiden när jag pysslade.. 
 
 
Till top