All About Arasen

Riktiga fynd!

Shopaholic Permalink0
Idag fick jag sån impuls att gå på loppis. Jag älskar ju loppisar och jag stod ju faktiskt på loppis i två år förut. Varje lördag. Ibland saknar jag med lite grann faktiskt. Men det är ju svårt nu. Med Nessa och sådär..
 
Vi var i alla fall på loppis. Vi tog en härlig promenad, jag och ungarna. Alvin pokemonade hela vägen och Nessa tittade nyfiket på allt hon såg. Det är ingen väg vi brukar gå. Hon såg fåglar och hundar och massa annat som var jätteintressant.
 
Jag hade hoppats att hitta lite grejer som jag kan använda till mitt pyssel. Jag hittade ingenting till mig själv. Däremot fyndande jag en hel del till Nessa. Alvin hade egna pengar att spendera så han gjorde av med dom. Jag fick lägga till lite på slutet för han hittade något som han verkligen ville ha, men inte hade råd med. 
 
Alvin köpte en pistol som låter, Sully från Monsters inc (ett talande gosedjur typ), Fällor till skylanders och ett tabletop trumset för barn. Nessa fick en docka, en väska, en leksaksdammsugare och en dator. Jag är nog mest nöjd med datorn tror jag. Det är en Hello Kitty dator. Den funkar felfritt och är superfin. Det bästa av allt är att den kostade bara 20 kronor! Jag köpte även två klädesplagg till Nessa.  Även ett par urgulliga gardiner fick följa med hem. Om dom ska få hänga i Nessas rum eller bli pysselprojekt återstår att se.. Jag har inte bestämt mig än..
 
 
 
Till top