All About Arasen

Varför?

Tankar och sånt Permalink0
En av sakerna som hände förra veckan var att jag förlorade min kontaktperson. Dom tycker väl kanske att jag har haft henne för länge eller nåt sånt. Jag tog det hela väldigt hårt. Min kontaktperson var det närmaste att umgås med vänner eller bekanta jag hade för tillfället..  Och nu ska vi inte träffas mer.. 
 
Jag hade fler personer runt mig när jag fick kontaktperson än jag har nu.. Jag kan förstå att dom tycker att jag har haft det länge. Det har jag kanske. Men varför ta bort henne just nu? Varför inte försöka hitta något alternativ eller se om situationen kan förbättras innan? Dom erbjöd visserligen två månader som utfasning. Jag tyckte det kändes dumt och tackade nej. Eftersom jag och Nessa varit sjuka hade vi inte setts på tre veckor typ. Ska jag då börja träffa henne igen och sen sluta efter två månader bara? Kändes ologiskt..
 
Hur jag ska göra nu vet jag inte riktigt. Jag har ju än så länge kvar boendestöd i alla fall.. Inte för att det alls är samma sak. Långt ifrån.. Men det är väl något i alla fall.. Någon som inte är mina barn. En vuxen. 
 
Orkar nog inte skriva mer om det här för tillfället.. Jag hade egentligen bara tänkt tala om en av alla grejer som hänt, men jag känner att jag är påväg att bli väldigt ledsen av att skriva det här.. Så jag stoppar innan det går för långt och jag inte kan sova. 
 
Till top