All About Arasen

Daffy Duck

Skönhet Permalink0
Idag har jag varit på superbra humör. Otroligt pepp. Det tog ett tag att komma igång. Efter att jag först stirrat en av mina fobier i vitögat och sen tvingat mig själv att göra något som jag absolut inte ville göra, men som var väldigt välbehövligt så kom jag igång. Jag blev sjukt glad och pepp för att jag fixat båda sakerna. Så otroligt stolt över mig själv.
 
Sen ändrades allting. Jag och Alvin blev osams. Det var inget stort egentligen. Men det känns som att hur mycket man än försöker får man det bara kastat i ansiktet. Så jag blev lite ledsen. Ställde in kvällens plan och hade inte lust med någonting. 
 
Jag kände att jag ville ändra på mitt humör. Efter en sån peppad dag till att bli så ledsen kändes inte så kul. Så jag tog fram mina sminkgrejer och sminkade en ganska annorlunda grej. Det var faktiskt ganska roligt. Pratade samtidigt av mig med barnens gudmor i telefonen så när jag var klar kändes det lite bättre..
 
Jag sminkade om mig efteråt. Vet inte riktigt varför då jag bara varit hemma, men jag ville väl känna mig fin antar jag. Hade glitter på ögonlocken så nu är det typ glitter all over haha.. Men jag gillar glitter, så det gör mig iinte så mycket. Jag har ätit en av mina favoritmaträtter (min kärlek är hemma idag, så han kunde fixa det) och kollat på RuPauls dragrace och Det stora tårtslaget. Kvällen blev hyfsat okej ändå. Nu är jag dock trött som vanligt. Sängen börjar locka riktigt mycket så jag ska väl lägga mig snart gissar jag på. Det är ju en dag imorgon också. Som man brukar säga.
 
Jag är inte jättebra på att rita, men hysat nöjd blev jag med lilla Daffy ändå..
Till top