All About Arasen

Det tog lite tid, men nuså

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har jag varit en bra dag. Den första bra dagen på hela veckan sen min värld rasade. Mycket tack vare ett jättebra pepptalk av min kärlek igår. Jag vaknade på bra humör och humöret har hållt i sig resten av dagen. Det har varit på väg att svaja vid ett par tillfällen, men jag har hittat tillbaka. 
 
Det är såååå skönt att vara på bra humör igen! Ni anar inte hur skönt det känns att få vara glad igen efter ångest en hel vecka. Jag har dessutom tagit väl tillvara på mitt braiga humör. Jag har städat massor och på kvällen passade jag faktiskt på att ändra om lite i klädkammaren. Jag skulle verkligen behöva rensa ur där och sånt, men jag orkade inte göra hela det projektet ikväll.. 
 
Jag avslutar kvällen på med min favoritkändis för tillfället. RuPaul! Ju mer jag ser, hör och läser desto mer tycker jag att han är grym. Han har åstadkommit så mycket och jag är sjukt imponerad av honom.
 
 
Till top