All About Arasen

En dag i kärlekens tecken

Det som kallas vardagen Permalink0
På kärlekens dag har jag fått ovärdelig hjälp av min mamma. Jag fick även fina blommor av henne.. Mamma var här i flera timmar och hjälpte mig med mitt projekt som ska vara klart på fredag. Jag trodde att jag kanske var halvvägs klar, men nu vet jag inte längre.. Det vi gjorde idag tog så mycket längre tid än jag trott.. Det är därför jag är så tacksam mot mamma idag. Det tog "bara" 4 timmar att göra en av sakerna. Med hennes hjälp.. Hade säkert tagit minst 6-7 timmar att göra själv. 
 
Min kärlek blev glad över det jag gjort åt honom. En tavla och en skraplott. Köpte ett kort också. Tyvärr blev inte skraplotten så bra som jag hoppats.. Det gick inte att läsa vad som stod på. På sidan jag hittade idén stod det att man skulle måla två lager, men jag tror det hade blivit bättre om jag bara målat med ett lager faktiskt.
 
Min kärlek överröste mig med blommor och choklad redan igår. Och idag fick jag en jättesöt nalle.. Eller det är ingen nalle.. Det är en superdupergullig kyckling! Fick dessutom jättegod mat idag. Han kan om han vill! 
 
 
 
Till top