All About Arasen

En dröm i uppfyllelse

Det som kallas vardagen Permalink0
En dröm jag har haft i ett par år har äntligen fallit in. Det är en ganska liten dröm, men den har verkat svår att nå av diverse olika anledningar. Men nu så! Jag har äntligen ett barskåp! Det är visserligen skåpet över skafferiet, men det är ett skåp med alkohol i.
 
Jag vill gärna ha mer, men jag känner att jag ändå har en hyfsat bra bas. Det jag mest känner just nu att jag saknar är likör 43, Xante, olika drinkmixar och mer smaksatt vodka... Men sånt går alltid att fylla på med efter hand.. 
 
Det jag har nu är:
Smirnoff Vodka, Finlandia Blackcurrant, Absolut Pears, Absolut Raspberri, Viru Valge Blackcurrant, Viru Valge Watermelon, tre småflaskor absolut (citron, raspberri och Ruby Red), Passoã, Midori, Gin, Bols Blue, Bols Strawberry, Bols Peach, Bols Triple Sec, Sourz Apple, Sourz Tropical, 5 olika sorters cider, Grenadine, Monin Jordgubb, Monin Bubbelgum, Sour drinkmix och Exotic Fruits (som är typ som en smaksättare tror jag?).
 
 
Till top