All About Arasen

Lugna dagar

Det som kallas vardagen Permalink0
Det är riktigt skrämmande hur fort det blir stökigt när man inte har mått bra på ett par dagar. Det var inte längesen jag städade, men ändå ser det ut som hej-kom-och-hjälp-mig.. Förhoppningsvis orkar jag göra lite imorgon, men det beror nog på hur jag får sova inatt.. Klockan är två, men jag har redan fått natta tre gånger. Och då tog det lång tid för henne att somna första gången. 
 
Det har varit en otroligt lugn dag idag. Nessa var borta en stund på dagen. Jag passade på att prata i telefon och vila. När hon kom hem så somnade hon nästan direkt. Så jag kollade på en film. När hon vaknade åt vi pizza.. Blev lite förvånad när den kom. I appen stod det att det skulle ta ca 1 timme och 30 minuter innan pizzan skulle levereras, men efter bara dryga halvtimmen så plingade det på dörren. Jag tror aldrig dom har varit så snabba förut. 
 
Efter maten såg jag att föräldrafällan gick på tv. Jag har älskat den filmen sen jag var liten och jag kände att jag ville se den. Så jag lyckades övertala Alvin att det var en bra film och att han skulle gilla den. Jag köpte inte riktigt min egen övertalning, men han gick med på att se den i alla fall.. Och trots att jag inte trodde det så gillade han verkligen filmen. Han ville att jag skulle spela in den, men han sa det försent så jag hann inte det. 
 
Efter föräldrafällan blev det Star Wars.. Ja, en lugn dag med massa film helt enkelt.. Så skönt! Sånt behövs när man inte mår helt bra. Jag ska väl försöka lägga mig och hoppas på att somna innan min kärlek kommer hem. Och hoppas på att sova resten av natten också.. 
Till top