All About Arasen

Så det kan gå

Det som kallas vardagen, IBS Permalink0
Trodde verkligen att jag hade bloggat igår.. Jag inbillade mig visst.. Det var ändå ingen givande dag. Jag hade migrän och var på dåligt humör. Inte världens roligaste kombo. Känner mig inte helt bra idag heller, men jag ville ändå titta in och skriva lite. 
 
Det kommer att bli en tidig kväll ikväll känner jag. Jag har känt mig allmänt off hela dagen och försökt sova middag flera gånger, men det har av olika anledningar inte gått.. Min kärlek var dock jättegullig när han var hemma och försökte muntra upp mig lite innan han skulle jobba.. Imorgon är han ledig. Och jag har bestämt dejtnight. Jag vet inte riktigt om han vet om det. Han vet att jag vill ha amazing mat. Sen har jag inte sagt så mycket mer. Jag tänker tända ljus och rubbet liksom. Vi måste börja ta mer vara på kvällarna han är hemma känner jag. 
 
Hur som helst. Jag tänkte pallra mig till sängen och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Det är troligtvis bara en kombination av stress och IBS.. Min IBS har ju en förmåga att visa sig på andra sätt än bara ont i magen.. Och ont i magen är något jag haft i ett par dagar.. Så jag skulle inte alls vara förvånad om den och stressen var/är bovarna i dramat. 
 
 
Till top