All About Arasen

Ett försök till andra tankar

Det som kallas vardagen Permalink0
Igår lyckades jag bli helt barnledig. Så jag passade på att träffa min lillayster och gå ut på krogen. Det var första gången jag var ute med henne. Det var lite kul faktiskt..
 
Först möttes vi upp hemma hos mig och drack lite drinkar. Jag drack en ubster som var riktigt god faktiskt. Jag blev förvånad eftersom den innehöll tranbärsjuice och det är något jag verkligen inte tycker om. Men ubster var god. 
 
Vi gick vidare mot Royal. Det kändes lite awkward att lkliva in där när han satt där. Han som krossade mitt hjärta för snart två veckor sedan. Men jag försökte vara så neutral som möjligt. Jag var inte riktigt beredd på att han skulle vara där just igår. Han satt inne, så vi satte oss ute. Eller ja, jag hade velat sitta ute oavsett. 
 
Efter en stund träffade vi min lillebror och hans tjej. Hon hade precis slutat på jobbet. Dom ville komma in och göra oss sällskap, men hon hade sitt leg hemma så dom fick inte komma in. Eller ja, dom försökte inte visserligen. Men det stod en väktare som kollade leg på folk som gick in, så det var liksom ingen idé. Lite tråkigt, men jag kommer helt klart ringa dom nästa gång. 
 
 
Till top