All About Arasen

Vilken kväll

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har vi firat sveriges nationaldag genom att äta god mat. Annars har det varit som vilken dag som helst...Det är kvällen som har varit lite jobbig bara.. Alvin lyckades kämpa igenom sin nattmedecin tills den slutade verka och var vaken till nästan halv tolv... Och Nessa kräktes. Hon verkade må bättre ett tag, men sen har hon gnytt och gråtit om varannat. Hon försöker somna, men det verkar som att hon inte får någon ro...
 
Jag tror inte att Nessa är magsjuk. Däremot kommer hon ju få vara hemma från dagis imorgon i alla fall.. Och jag får avboka ett möte jag verkligen såg fram emot. Men vad ska man göra? Är man ensamstående så finns det ingen annan som kan vara hemma och hjälpa till. Mötet går ju som tur är att boka om. Det viktigaste just nu är att hon somnar snart. Hon behöver sova (och jag med för jag är svintrött idag)- 
Till top