All About Arasen

Feber, möte och en ledig dag

Det som kallas vardagen Permalink0
Gissa vem som fick feber igår? Igen.. Så trött på det här med sjukdomar nu.. Det går bara runt och runt och runt.. Jag är inte bättre heller.. Min hals känns så svullen ovh det känns som insidan av halsen är gjort av sandpapper.. Oerhört frustrerande.. Förhoppningsvis släpper det snart.
 
Igår var jag på ett mlte på försäkringskassan.. Jag gick till fel ställe först, så jag blev lite försenad.. Det kändes lite jobbigt, men mötet gick bra ändå.. Jag behövde komplettera lite uppgifter bara. Jag har tyvärr inte fått tag i dom personerna jag behöver än för att få uppgifterna, men jag ska försöka imorgon igen. 
 
Idag har det inte alls hänt mycket. Alvin har varit ledig från skolan. Det var bara öppet för barn som går på fritids och när han är hos mig så går han ju inte på fritids.. Han spelade lite tvspel, lekte lite med lego och gick ut en runda för att jaga lite pokemon. 
 
Kvällen har spenderats med min kärlek framför en serie.. Nu är det dock dags för mig att krypa ner i sängen. Sömn är tydligen något som behövs.. Men jag är jättetrött faktiskt så det ska bli siperskönt! 
 
Precis efter att jag upptäckte febern.
Till top