All About Arasen

Feberfritt, städning och tråkigt filmsällskap

Det som kallas vardagen Permalink0
Igår var jag så trött att jag somnade nästan direkt.. Nessa har ingen feber längre (hurra), men hon är istället snorig, gnällig, grinig osv. Hon äter fortfarande inte helt bra heller.. Sover sådär jättebra ska jag väl inte påstå att hon gör. I dagsläget vet jag inte ens om hon kan gå till dagis på måndag.  Det beror helt på hur hon verkar må..
 
Idag har jag städat, städat och städat. Jag hade hoppats på lite barnvakt så att det skulle gå snabbare och smidigare. Det var dock ingen som kunde, men jag hade turen att hon somnade en stund på dagen. Jag hann jättemycket under den tiden. 
 
Alvin bestämde våfflor, så det var vad vi åt idag. När Nessa lagt sig kollade vi på Guardians of the Galaxy 2. Vi såg ettan igår och Alvin hade hypat hela dagen för att se den här filmen, men när vi väl skulle se den, så satt han bara med telefonen och följde inte handlingen alls.. 
 
Jag ska gå och lägga mig nu. Jag är så sjukt trött.. Det blir så nät man inte får sova som man ska har jag hört. I vanlig ordning lär väl Nessa vakna precis när jag ska lägga huvudet på kudden.. Så när jag faktiskt kommer somna ska bli spännande att se. God natt på er. 
Till top