All About Arasen

Påskpyssel

Made by me Permalink0
Idag har jag passat på att försöka städa lite. Orken tryter en del, så jag blev väl inte helt färdig, men jag får väl försöka ta resten imorgon.. Förutom städningen har jag bara tagit det lugnt idag.  Det hände lite tråkigheter under dagen, men på det stora hela har det ändå varit en bra dag.
 
På kvällen har Alvin och jag påskpysslat.. Eller ja.. jag pysslade en kalasdekoration under tiden som Alvin var vaken och sen gjorde jag mitt påskpyssel när han lagt sig. Alvin pysslade ihop en söt liten kyckling och ett ägg.. Sedan ritade han dessutom en fin teckning. Jag pysslade ihop en liten kanin som jag tänkte hänga på väggen. Jag tänkte lägga lite chokladägg i kaninens påse på påskafton som barnen ska få. Blev inte ritkigt som bilden i mitt huvud, men jag tycker den är söt ändå.
 
 
 
Till top