All About Arasen

Sissy that walk

Film och Serier Permalink0
Idag har jag sett klart på alla avsnitt av RuPauls Dragrace som finns på netflix.. Vad ska jag nu göra med mitt liv? Hur ska jag överleva? Jag saknar det redan massor! Nästa säsong har som tur är premiär i USA om mindre än en månad! Plus att jag idag hittade RuPauls Podcast.. Finns en hel del avsnitt där, så jag kan ändå lyssna lite på det.
 
Jag måste dock verkligen komma på något annat att titta på under tiden. Jag varken vill eller orkar påbörja en ny serie för tillfället och jag ligger inte efter med någon. Känns som jag måste komma på något om jag inte bara vill titta på film närmsta tiden. Jag känner mig inte helt frisk (frågan är ju om det är Ness eller min kärlek som smittat mig?) så jag lär väl vara halvdöd i soffan i ett par dagar. 
 
 
Till top