All About Arasen

Sjukstuga

Det som kallas vardagen Permalink0
Jag är så färdig med sjuka barn för i år.. Nu har hon haft feber sen natten mellan måndag och tisdag. Den har pendlat mellan 38.0-40.0.. Hon har varit superenkel att ha hemma, men hon har även haft perioder då hon konstant gråtit, skrikit och gnällt.. Jag har inte fått sova så mycket. Det kanske är därför jag är så trött och inte orkar göra något fast hon varit så snäll.. 
 
Imorgon ska jag på ett viktigt möte. Barnens gudmor tar barnen så att jag kan gå. Ser både fram emot mötet och inte, men det ska bli skönt att komma hemifrån en liten stund. Jag tror det kan göra mig gott.. 
 
Eftersom vi har sjukstuga händer det inte så mycket här. Och eftersom jag är trött så tryter inspirationen till vad man kan skriva om. Jag sätter stopp här. Jag ska lägga mig och be en bön att Nessa inte har lika hög feber imorgon. 
 
Bild från innan febern kom
Till top