All About Arasen

Utan uppsåt

Det som kallas vardagen Permalink0
Ikväll kollar jag på Beck - Utan uppsåt. Jag har haft den inspelad ett par dagar (eller ja, sen den kom när det nu var) och jag har tänkt att jag ska se den, men det har liksom inte blivit av riktigt. Hur som helst så tycker jag att den är väldigt bra. Fast det tycker jag nästan om alla dom filmerna,... Jag älskar Beck.. Vilket egentligen är konstigt med tanke på att jag inte är världens största fan av svenska filmer annars..
 
Efter Beck (som typ är slut när som helst) så ska jag sova.. Jag är så trött! Jag mår verkligen inte bra ikväll.. Halsen är nog det jobbigast tror jag.. Den känns tjock och det blir så jobbigt att andas liksom... Jaja, det är bara att köra på ändå..  Imorgon är det möte efter att jag lämnat Nessa på dagis.. Det suger ju ganska rejält att man måste gå på ett möte när man är sjuk, men det är mötet från förra veckan som blev inställt. Och hade jag inte gått imorgon så hade jag fått vänta till maj.. Lite väl kände jag som har väntat på mötet sen i december.. 
 
Bild från idag när Nessa använde hjulet på vagnen som stol.. "Lite dåligt med sittplatser, men detta får duga" såg det ut som hon tänkte medans hon satte sig.. 
Till top