All About Arasen

Im back x2

Det som kallas vardagen, Tankar och sånt Permalink0
Det har ekat lite tomt här. Jag har inte mått så bra de senaste dagarna. Min kärlek valde att lämna mig i söndags och jag blev helt förkrossad. Jag har försökt aktivera mig så mycket som möjligt för att inte tänka, men så fort jag inte gör något så vandrar tankarna iväg.
 
Jag saknar honom fruktansvärt mycket och jag tycker att han gjorde ett misstag som lämnade. Vi hade kunnat få relationen att fungera. Jag vet att vi hade kunnat det. Våra problem var inte så stora. Men tyvärr så blev det såhär nu. Jag kan inte garantera att jag kommer blogga varje dag nästa vecka, Det beror ju lite på dagsformen. Idag har jag varit på fantastiskt bra humör nästan hela dagen och älskat livet. Igår låg jag på golvet och grät så att jag knappt andades. Det varierar lite helt enkelt. Som det gör när man tvingas lämna någon man älskar.
 
Jag kände att jag behövde göra något drastiskt och ändra något. Det är nog ganska normalt i en sån här situation. Så jag bestämde mig för att göra det klassiska. Färga håret. Jag hade tänkt att vänta, men de senaste veckorna har jag saknat mitt hår så otroligt mycket och när jag kände att nåt behövde förändras så fick det bli håret. 
 
Jag kan väldigt glatt meddela att jag är tillbaka. Min älskade, älskade hårfärg är tillbaka! Jag var lite orolig över att det inte skulle bli lika fint nu när jag inte har sidecut, men jag älskar det lika mycket nu som då. Här kommer tre bilder från förvandlingen:
 
Före:
 
Efter blondering:
 
Slutresultat:
 
Det är så mycket finare i verkligheten. Bilden gör verkligen inte håret rättvisa! Det är lila i hårbotten och sen fadear det ut i rosa..
Till top