All About Arasen

Inre stress?

Tankar och sånt Permalink0
Jag har inte mått så bra de senaste dagarna.. Jag har varit helt slut fysiskt. Somnat tidigt och kännt mig mycket tröttare än jag brukar vara. Jag vet inte om det har någon "verklig" anledning eller om det beror på inre stress. 
 
Igår fick jag ett migränanfall utan dess like. Det började på eftermiddagen. Det var oerhört varmt igår och jag var både på stan och på tuna park och sprang runt så jag trodde först att det var vätskebrist. När jag kom hem drack jag massor med vatten och försökte vila lite, men det blev bara värre.. När kvällen kom hade det lugnat sig lite, så jag kollade på film med min kärlek. Man måste ju passa på när han är ledig liksom. Tyvärr var det nog ett misstag för när filmen var slut mådde jag värre igen. Jag gick och la mig direkt efter. Jag skulle bara rätta till huvudet på kudden och råkade nog röra huvudet för hastigt. Det bara small till och sen kunde jag inte röra huvudet alls för att jag hade så ont. 
 
Migränen var kvar när jag vaknade imorse. Den har sakta (väldigt sakta), men säkert minskat under dagen. Nu har jag bara lite ont i huvudet. Däremot så protesterar resten av kroppen. Jag är stel typ överallt och jag har hemska magkramper. 
 
Ikväll hade jag tänkt att ta en dusch och sedan pyssla lite samtidigt som jag kollar på en film. Det blev inte riktigt så. Jag har typ setat i soffan och inte gjort nåt alls. Det var nån film som gick i bakgrunden. Jag tittade inte på den och jag förstod inte vad de sa för jag hörde att de pratade ett språk som jag inte kan. Oklart vilket språk det var. Jag lyssnade inte speciellt noga heller. 
 
Jag borde kanske lyssna på min kropp och lägga mig nu. Det skulle verkligen behövas. Jag är trött. Inte sådär sovatrött, men trött på nåt sätt ändå. Nästan sådär trött så man känner sig lite groggy i huvudet. Det känns dimmigt. Det är ju ett under att jag ens fått ihop ett inlägg nu med tanke på hur trött jag är. 
 
Godnatt ♥
Till top