All About Arasen

Tvålflaska för Jack Daniels-älskare

Made by me Permalink0
Äntligen kan jag visa min brors födelsedagspresent (mina syskon blir 20 idag hipp hipp hurra!)!!. Jag blev såå nöjd med den och den var så enkel att göra också. Kanske en present till någon blivande student?
 
Det här behövs: 
En tom Jack Daniels flaska
En tvålpump
Tvål/duschtvål/schampo/diskmedel
 
Gör såhär:
Skölj ur flaskan ordentligt. Sätt fast tvålpumpen. Min var något för kort så min kärlek fick skarva den åt mig. Jag tror att han värmde upp plasten nertill genom att hålla den över en tändare, men jag ska inte säga helt säkert.  Sedan är det bara att fylla upp med tvål eller vad man vill ha i. Jag hade sån tur som hittade en duschtvål av en slump som hade liknande färg som innehållets originalfärg.
 
 
Till top