All About Arasen

Vårstädning pågår

Det som kallas vardagen Permalink0
idag har jag mått sådär.. Jag städade i flera timmar igår. Inte bara lite lätt plock osv, utan jag verkligen kämpade för att hinna göra allt jag gjorde igår. Blev dock inte klar, men tänkte fortsätta imorgon. Idag behövde jag ta det lugnt känner jag. Har sjukt ont i kroppen efter allt jag gjorde igår. Mycket bärande, ommöblering och annat som tog på mina krafter. Eftersom min kärlek jobbade igår fick jag ju göra allting själv också.
 
Jag är faktiskt mer slut i huvudet för tillfället än vad jag brukar vara. Så var det igår också. Trots att jag var så trött igår sov jag jättedåligt inatt. Kände mig inte alls utvilad när jag vaknade imorse. Förhoppningsvis blir det bättre inatt. Det är nog lika bra att lägga sig på en gång för jag förstår inte hur jag ska orka vara vaken ens.. 
Till top